Heb je een vraag? Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op – we helpen je graag verder.
We proberen je bericht altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Je ontvangt doorgaans een reactie binnen 24 uur op werkdagen.
Is SmartKit geschikt voor startende ondernemers?
Absoluut! SmartKit is ontworpen voor zowel startende als ervaren ondernemers die efficiënter willen werken en groeien.
Kan ik SmartKit gebruiken voor mijn hele team?
SmartKit is geschikt voor zowel de bedrijfsleiders als leidinggevende werknemers om controle te nemen over alle essentiële bouwstenen van een bedrijf.
Hoe vaak wordt SmartKit geüpdatet met nieuwe content?
Er komen maandelijks 3 tot 5 nieuwe checkpoints bij, die zorgvuldig worden geselecteerd volgens de noden van onze klanten, actualiteit en strategische inzichten vanuit het gebruik van SmartKit.
Worden er nog extra kosten in rekening gebracht bij het gebruik van de tool?
Het bedrag is een all-in prijs, Er worden geen extra kosten in rekening gebracht tenzij je extra accounts binnen jouw bedrijf wil toevoegen. Dit is vermeld in de algemene overeenkomst en bedraagt €50 per extra account.
Met welke Checkpoint moet ik starten?
Door de checks in te vullen kom je te weten waar de gaten zitten in je bedrijf. Aan de hand van je huidige situatie worden er Checkpoints voorgesteld die je kan volgen om je bedrijf op orde te krijgen en verder te doen groeien.
Kan ik een demo krijgen van SmartKit?
Ja! Vraag hier je gratis kennismakingsgesprek aan.
Biedt SmartKit persoonlijke begeleiding of coaching?
SmartKit is een zelfstudieplatform, maar we bieden wel ondersteuning via onze community en kennisbank.
Kan ik SmartKit gratis uitproberen?
Door onze huidige prijszetting trachten we professioneel advies écht bereikbaar te maken en kunnen we geen gratis proefperiode aanbieden. Er zijn via de website wel gratis voorbeelden beschikbaar voor een aantal checks die je met SmartKit kan uitvoeren om de werkpunten in je bedrijf te vinden.
Hoe kan ik een partner consulteren?
De partner is terug te vinden op het einde van iedere checkpoint. Het staat jou vrij om deze zelf te contacteren, of je geeft aan via de enquête na iedere checkpoint dat je een gesprek wel ziet zitten. Dan kunnen wij het contact vrijblijvend en onafhankelijk organiseren voor jou. Wil je meer info over deze partner en zijn diensten? Dan kan je terecht op onze partnerpagina waar je een eerste beeld krijgt van zijn diensten.